2012. augusztus 3., péntek

Vegyes napok!

Bizony vegyes napok voltak ezek. Fogalmam sincs, hogy miért, de három napon keresztül szorongtam, migrénes fejfájástól és ízületi fájdalmaktól szenvedtem. Ahogy szóba elegyedtem más nőkkel, szintén hasonlótól szenvedtek. De csak a nők. Mi fene folyik itt? Talán a telihold? Vagy front? Mind a kettő? Spirituális oka volt a dolognak? Valami különös női kór sepert végig az országon? Azt hiszem erre nem egyhamar fogok választ kapni. Különös módon, a spirituális oldalt, ahol sok minden megmagyarázásra került mi miért is történik abban a hónapban, zárolták. Remélem nem szűnik meg... :-(

Minden esetre a melankólia, a levertség, a sírhatnék és a fájdalmak már ténylegesen elmúltak. Talán azért is, mert tegnap Erikánál voltam. Sokat beszélgettünk, ingáztunk, újabb megerősítéseket kaptam a jövőmmel kapcsolatban, és ő is. :-)
Ráadásul sikerült némi diskurzust tartanunk a regényről, és úgy néz ki a dolog, hogy ismét megindult az áradat, szépen haladok. Hamarosan újabb fejezetet publikálok :-)

A hímzéssel is nagyon szépen haladok. Jelenleg egy fehér, ujjatlan lenvászon inget hímezgetek, melynek a hátára egy szépen futtatott motívum együttest rajzoltam át indigóval. Amint befejeztem a ruhadarabot, elkezdem megtervezni Párom születésnapi ajándékát. Az még csak a jövőhéten derül ki, hogy ingről vagy pólóról lesz szó ;-)

Rengeteg tervem és ötletem van, amit majd idővel megosztok veletek is :-) Például; gyertyatartó, díszek, poharak, kancsók, ékszerek.... rákattantam a kézimunkázásra. És szerencsére egyre szebbek a munkáim. Úgy néz ki, hogy csak bele kell rázódni egy kicsit :-) Nagyon kíváncsi leszek :-)

Íme, ez a mostani projekt:

    
Lehet, hogy nevetni fogtok, de aki vállalkozásban dolgozik elképzelhető, hogy nem fog, mivel tisztában van vele, hogy bizonyos ünnepkörökre előre kell dolgozni. Lényeg a lényeg... tegnap felpakoltuk a raktárhelyiségbe az elkészült karácsonyfatartók fatalpazatait négy nagy dobozba rendezgetve őket. Vicces mi? Többen furcsán néztek, mikor pakoltuk ki az autó csomagtartójából a furcsa formájú fadarabokat. "Végre valami történik az utcában!" Hmmm.... különös az emberi természet. Mindegy is... most csak azért is furcsa a raktár, mert egy helyen gyülekezik a mindenszenteki és a karácsonyi ünnepkörre előkészített dolgok... ejj....

Legyen szép napotok. Szerintem még jelentkezem :-)

Joyo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...