2013. augusztus 4., vasárnap

Egy hét pihenés ^^

Sziasztok!

Most már itthon vagyok, véget ért a nyaralás. Ha hiszitek, ha nem, de össze tudtuk hozni, hogy mégis csak egy egész hetet Balatonlellén töltsünk. Illetve nekem volt hét éjszaka, párom a Kedd éjjel otthon töltötte, hogy el tudjon menni a munkaközvetítőhöz. van is egy jó lehetősége, de kapott egy hónapot, hogy németből felzárkózzon. Reméljük a legjobbakat ;-) Lényeg, hogy Szerdán este már ismét együtt voltunk Balatonon. 

Rengeteg jó élménnyel gazdagodtunk. Elmondhatom, hogy évek óta ne pihentem ilyen jót, általában csak 3-4 nap jutott. Ez most elképesztően jó volt, és még az időjárás is kedvezett. A családom "csoki-babának" hív, úgyhogy ezek szerint szép színem lett.

A ruhatáram gazdagabb lett két táskával, egy fürdőruhával, és egy olyan ruhával, ami egyszerre magyaros, romantikus, bájos és szexi. 

A másik, ami teljes mértékben feldobta a hangulatom, hogy a vőlegényem és a szüleim sokkal jobb kapcsolatba kerültek, mint voltak. És ez nagyon boldoggá tesz! :-)

Azt hiszem nem vagyok túlzottan áradozós hangulatban....

De azt hiszem egyszerűbb lesz, ha mutatok néhány képet....

Első találkozás a Balatonnal :-)

Ajándék Páromtól :-)

Mólón

Kipróbáltam végre a kinti kardió gépeket :-)

Ez kihagyhatatlan volt ;-)

Háttérben a diszkó hajóval (jövőre kipróbáljuk....)




Az említett dögös ruha ;-)

Az új fürdőruha (Ezt viszem Görögországba is)


Most volt rajtam először a pillangós felső ;-) Imádtam....


Romantikus naplemente túrára mentünk :-)

Ezzel a vitorlással mentünk :-) Phonix...

Egyenlőre ennyi :-) Majd még jelentkezem...

Joyo ^^

2 megjegyzés:

  1. Drága Joyo, örük hogy kipihented magad,remekül festesz a képeken! Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm drága Silver Moon :-) Jó volt olvasni a soraid :-) Remélem te is jó vagy. Puszi :-)

      Törlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...