2024. január 17., szerda

2024 az "új" kezdet

 Azt hiszem egy picit megakadtam. Keresem az utam. Változásokat szeretnék a mai évre. Talán nem is


annyira újévi fogadalomként. Inkább célként kitűzve 2024-re. 

2024.07.13-án lesz a fogadalom megújító szertartásunk és a lakodalmunk az egész családunkkal. Szokás szerint megígértem magamnak, hogy a legjobb formámat hozom. Most ehhez keresem az utat. 

A legfontosabb részem, amit meg kell edzenem ahhoz, hogy teljesíteni tudjam a célkitűzéseimet, az az önuralom.

Célok: 

- 4 kg

- egy ruhaméret

-szálkásítás

Az út összetettebb és bonyolultabb, mint gondoltam. De igyekszem. Segítséget kaptam hozzá.

Visszatért az életembe a boksz, és az aktív mozgás, amit igyekszem minden egyes napomba valahová beépíteni. Nem könnyű. Miért is lenne az család és vállalkozás mellett. Főleg, hogy eleve rendszertelen életmódot folytatunk, főleg táplálkozás szempontjából.

Az első lépés megtörtént. A bokszzsák felkerült a helyére s már ismételten felavattam. Nem hazudtoltam meg magam. Mire végeztem az edzéssel és levettem a bandázs kesztyűket sajgott minden bütyköm. De jóleső érzés járt át. 

Ráadásul úgy tűnik a kisfiamat is érdekli a dolog. A hétvégén újra próbálkozom az edzéssel. Akkor kicsit talán több időm és lehetőségem van beépíteni a napba.

Ráadásul állandó tervezésben és bővítésben vagyunk a vállalkozással kapcsolatban is, hogy miként szélesíteni a vevőkört, országosra vagy Európa szintűre terjeszteni a szatén munkáinkat. 

Ősszel kutyát szeretnénk a családhoz hozni, mert a magam bőrén tudom, hogy egy gyereknek nagyon jó ha van állandó játszótársa és testvért nem tervezünk.   

Hat hónap van az esküvőig. A dolgok nagy részét már leszerveztük. Már csak apróságok, kiegészítések és finomítások vannak hátra.

Egyszerűen fogalmazva....2024-ben sem fogunk unatkozni... :-)

Próbálok ismét aktívan blogolni, mert hiányzik, hogy megosszam a gondolataimat. 

Remélem ismét figyelemmel kíséritek az írásaimat. Ha nem, akkor is jólesik olykor kiírni magamból az érzéseimet és a történéseket... ;-)

 

Joyo

1 megjegyzés:

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...