2012. szeptember 23., vasárnap

Újabb kihívás és egy kis karácsonyi előretekintés ^^

Szép hétvégét kívánok mindenkinek :-) Remélem jól telik.
Nálam ötletbörze van ;-) Minden tekintetben. Mind a könyvben, mind a hímzésben, mind a sütés területén. Új ruhadarabot kezdtem el kihímezni. Mégpedig egy magas szárú fehér tornacipőt. Íme:


Egészen belejöttem a hímzésbe. Még mindig dédelgetem a karácsonyi hímzett díszeket, és a boltba és a fa alá szánt ajándékokat :-) Ezeket sorra meg fogom osztani veletek. És nem viccelek, már csak három hónap van hátra Karácsonyig. Ha jobban belegondolok, az már nem valami sok, főként, ha tele vagyunk tervekkel a nagy napig ;-)

És itt térnék rá a másik dologra, ami teljesen elvarázsolt és felkeltette az érdeklődésemet. Ez pedig az Amerikából érkező "tündértortácska", azaz a Cupcake. Tudom, hogy ez régebbi keletű dolog, de én most kezdtem kedvet érezni ahhoz, hogy próbára tegyem az ügyességem és a kreativitásom ezen a területen. Gyűjtöttem néhány receptet és képeket, hogy kísérletezhessek. Ha már jól fog menni, akkor akár Karácsonykor az ünnepi asztalra is kerül nálunk 26-án desszertként ^^

Gyönyörködjetek:
 

És néhány karácsonyi.... :-P


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...