2013. június 24., hétfő

Szülinapi beszámoló

Sziasztok!

Itt az ősz, itt van újra? Neeem... az kizárt! Hiszen három napja ünnepeltem a szülinapom és én nyári gyerek vagyok! 
Hihetetlennek tűnik, hogy egyetlen éjszaka alatt 10-12 fokot hűlt a levegő és ráadás képen még az eső is szakad... bár igaz, ami igaz, jelenleg annyira nem zavar, hiszen az elmúlt néhány napban néhányszor hőgutát kaptam és leégett néhány testrészemen a bőr.
 Egy kicsit had lélegezzen fel a természet. Bár amondó vagyok, hogy ez a furcsa időjárás, ami manapság a világot uralja, bizony nem véletlen, és itt nem az emberi tevékenységekre gondolok. Én ennél spirituálisabban szeretem megközelíteni a dolgokat. 
 Mondván... amilyen káosz mostanában van az emberek lelkivilágában... hol sírnak, hol nevetnek, szoronganak, nem találják a helyüket, bizonytalanok, elvesztették sokan a lábuk alól a talajt... nos... mindezt Földanya is visszatükrözi... és persze, most kinevethet bárki, aki mindezt badarságnak tartja. Csak szerettem volna leírni :-)  

Na szóval... Péntek-Szombat megünnepeltem a szülinapom. Nem titok, huszonhét éves lettem. Nem indult olyan szánsájn-heppi módon, mint azt a korábbi évek után vártam. Anyám szerint túl sokat vártam tőle. Elképzelhető, elvégre az ember a születésnapján elég sok jó megélésre számít. Ez van, olykor bizony pofára esünk. Nem tudtam ráhangolódni a szokott "szülinapom van, mindenkit szeretek" életérzésre. Kilenctől-ötig dolgoztam, utána oda kocsikáztam Páromhoz, hogy elmenjünk ajándékot venni. Egy szép alkalmi cipőt szerettem volna, de miután a tikkasztó 35 fokban megjártunk három cipőboltot is, és még mindig nem találtam semmit, ami szép és kényelmes is lett volna (tudom, hogy ez szinte képtelenség!), már majdnem elbőgtem magam. Azt hiszem valahonnan máshonnan felhalmozódott feszültség próbált kitörni belőlem, de még nem sikerült neki. Párom hősként viselte a megpróbáltatásokat, boltról-boltra követett, egyetlen rossz szó nélkül, maximum néhány cipőt szólt le. Végül az Invázió nevű ruhaboltban kötöttünk ki. Az eredmény... cipő helyett...

 Egy gépi hímzett fehér macska-naci:


 ... egy piros hímzett csőtopp és egy kis hímzett boleró...


 Vásárlás után borultam ki igazán. Már meg nem tudom mondani, hogy pontosan miért. De olyan gyorsan elment a nap, és alig cselekedtem kedvem szerint... ez van. Azt hiszem tízből egyszer becsúszik egy ilyen születésnap.  Este kint a Fő téren táncoltunk, ittunk, ettünk... hajnali egykor pedig nyugovóra tértünk.

Szüleimtől kaptam egy pici kis Sacher tortát, jelképesen, mert a lelkükre kötöttem, hogy nem kell nagy, családi torta, mert sosem szokott elfogyni. Pláne idén, mivel nem rendeztem családi vacsorát... ne firtassuk...


A szombati grillezés mondhatni nagyon jól sikerült. Ott volt mindenki, aki a szívemnek kedves, bár volt aki nem tudott eljönni. Senki sem indokolta meg, hogy miért, de hatan is nagyon jól szórakoztunk :-)


Egyetlen probléma volt... éjfélre nagyon, de nagyon berúgtam. Nem kizárólag rajtam múlt a dolog. Egy az, hogy alig ettem, én voltam a szakács, én ettem volna utoljára, a másik pedig annyi, hogy a többiek folyamatosan újra és újra töltötték a poharat... esküszöm, ennyi nem szokott megártani, de most eléggé fáradt voltam. A pálinka pedig kiütéssel győzött! A többit ne firtassuk. 
A vasárnapi másnaposság kínszenvedés volt... de délutánra valahogy összeszedtem magam.

Lényeg a lényeg... jövőre ismételten másként szervezem a dolgokat :-) Lesz családi vacsora, és ha legközelebb is ennyire jó idő lesz, akkor fogom Páromat, Erikát és Dávidot, és leutazunk egy hosszú hétvégére a Balatonra! Nem az én ötletem volt, Erika javasolta :-) Jó ötletei vannak a csajnak ;-)
 Családias ünneplés lesz :-)

Van még egy új projektem, amibe apám inge mellett belekezdtem... már csak indigót kell vennem, hogy a mintát felrajzolhassam az elejére is :-)

Hátulja

 
 Eleje :-)

Legyen nagyon szép napotok :-)

Puszi:

Joyo ^^

4 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot (kicsit utólag) :)! A fejezeteket várom, de csak nyugodtan:)!
    Sophie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm Sophie! Igyekszem ;-)

      Törlés
  2. Boldog születésnapot - jobban utólag - :)

    VálaszTörlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...