2016. április 18., hétfő

Lájtos, de jó hétvége :)

Sziasztok!

Egy fantasztikusnak mondható hétvége van a hátam mögött. Igaz, hogy a mérlegre mostanság még nem szívesen állok fel, de majd annak is eljön az ideje. Szerdán megmérem magam szabó centivel. A hétvégi próbálkozásaim miatt azonban megrekedt bennem az étel, ami nagyon, de nagyon nem jó. Ez ellen szeretnék tenni valamit. A hétvégi laza kilengések után visszatérek a gyümölcs-zöldség kombóra. Ez tűnik a legjárhatóbb útnak, ha egyenlőre nem leböjtölök. 

Szombaton apámmal kicsit kiruccantunk Budapestre. Elhoztunk négy alufelnit az autómra. Én egyedül biztosan ne tudtam volna odakeveredni, vagy úgy egyébként felvenni a pesti vezetési virtust. Azt hiszem idegbajt kaptam volna. De így, kényelmesen elnyúlva az anyósülésen, teljesen jó volt. 

Vasárnap délelőtt lustálkodtam, dél körül elugrottunk az Aldiba, hogy ebédnek való nézzünk, utána
kicsit leheveredtünk és néztük párommal az Agymenőket. Egészen rákattantunk arra a sorozatra.

Fél négykor felöltöztem, kerékpárra pattantam és eltekertem az Aranyhegyi lakóparkba nagynénémhez. Utána vele köröztünk a városban, a Lővér körúton, leültünk fagyizni is egy jót.Ahhoz képest, hogy neki ez volt idén az első, nekem pedig a második biciklizés, meglepően jól bírtuk az emelkedőket. Arra jutottunk, hogy ha a jó idő engedi, jó volna többször eljárkálni  kerékpározni :) Jó ötletnek tűnik :)

Igazából egyelőre ennyit szerettem volna írni. Még nagyon nincs mit :) Talán majd a nap folyamán ;)

Puszi

Joyo ^^     








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...