2016. december 30., péntek

Csajosnap 1;

A tegnapi napon szórakoztatónak bizonyult. Rövidített nyitvatartással dolgozunk a két ünnep között. Így kettő után szabadultam. 
Ugyan a takarítás nem jött össze, de egy nagyon jót beszélgettem Édesanyával. 
Arra jutottunk, hogy a következő komolyabb mélypont elkerülése végett győzzem le a lustaságom és minden egyes reggel tegyem fel magamra az energetikai védelmet. Inkább keljek fel fél órával korábban, minthogy újabb szar napom legyen és ismét beengedjem a sötétet a lelkembe. 

És igen, miután megcsináltam, sokkal erősebbnek, magabiztosabbnak és tisztábbnak érzem magam. 

A tegnapi napra visszatérve, Szöszi barátnőmmel szokásunkkal ellentétben plázáztunk :) Nem szokásom. Nagyon régen nem voltam csak úgy shoppingolni, csajoskodni, pletykálni... De úgy éreztük, hogy szükségünk van rá és megérdemeljük. Vásároltam két gyönyörű és nőies ruhát a Cosmos nevű nagy ruhaüzletben. Mindezt a karácsonyra kapott pénzből. A mai napon az egyik ruhát fel is fogom avatni. Foglalásunk van a soproni Elit moziba egy este fél kilences előadásra. És nagyon vágyom rá, hogy nőiesen és csinosan öltözzek. Télen kevés alkalmam nyílik rá, hogy így öltözködjem. Sajnos annyira hideg van az üzletben, hogy nem kivitelezhető :)

Nos.... most reggelre ennyi. Majd még jelentkezem :)

Puszi:

Joyo ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...