2013. június 1., szombat

Hahó! Megérkeztem! :-)

Sziasztok!

Ahogy ígértem, itt vagyok. Tegnap este sikeresen hazaértünk Dobogókőről, bár az üzemanyag adagoló szarakodik és az autó szervó olaja elszállt időközben, de csak azért is hazaértünk!

Hülye picsa módjára közölhetem, hogy a körmeim jól bírták... ;-) Semmi gyászkeret, semmi betöredezés vagy beszakadás nem volt. Ergó.... levizsgázott!

Ami az időjárást és a túrákat illeti... nos kimondottan túra időnk volt, csak csütörtökön éreztem úgy, hogy csorog a hátamon és a melleim között a veríték hegymászás közben. Úgy saccolom, hogy kb 25 fok lehetett! Ebben csak az a vicces, hogy Vasárnaptól-Szerdáig minden egyes nap alaposan felöltöztünk, este pedig a fiúk fát vágtak és a befűtöttek a szobákban lévő kis kandallókban. Ez a mi kis csöppnyi szobánkat Párommal nagyon is romantikus hangulattal töltötte meg. Jó volt úgy elaludni, hogy nem messze tőlem pattogott a tűz az üveg mögött és aranyló fénnyel töltötte meg a helyiséget :-)

Megmásztuk Szerdán a Rám-szakadékot, ami hihetetlenül jó élmény volt. Igazi amazonnak éreztem magam! ;-)

Sajnos a hímzéssel Dobogókőn nem haladtam, de itthon igyekeztem felzárkózni.

Minden esetre örülök, hogy hazajöttünk. Mosással és az ágynemű kiszellőztetésével indítottunk, ugyanis minden, ami nem volt táskában vagy bőröndben, beszívta a fűtés termelte füst és a ház dohos szagát... szóval pakolás után ugrottam is a zuhany alá és végre megmostam a hajamat!

Nem azt mondom, hogy nem volt jó. De lehetett volna jobb is. Ami igazából csak a szállásra vonatkozik. Én még mindig a Walden Hotelt favorizálom.. bár kinek a pap, kinek a paplan!

Itthon folytatom az alkotást. Mind ami a regény, mint pedig a hímzést illetőleg.

Íme, eddig jutottam a trikóval:

Az elmúlt néhány napban annyira belelendültem a mozgásba, hogy már-már hiányzik. Így arra jutottam, hogy egészen a VW Találkozóig minden nap edzeni fogok, hogy jól érezzem magam a bőrömben. Hm... belegondolva... három hét múlva itt a születésnapom. Igazán meglephetem magam egy jó kondícióban lévő dögös női testtel, ha tükörbe nézek ;-) Visszaállok a régi edzéstervre.

-100 kitörés
-100 vádligyakorlat
-20 perc box (csak finoman nehogy megint lesérüljek!)
-200 hasprés
-20 fekvőtámasz
-nyújtás

Az étkezést illetően is vissza kell vennem a szénhidrát fogyasztásból, és a csokoládéból is az étet kellene fogyasztanom.

Tudom, hogy nincs gatyarohasztó meleg... bár az volna... de a folyadékfogyasztást is növelnem kell, hogy átmossa a szervezetemet, kicsit felfrissítsen, és a salakanyagot segítsen kiüríteni, ugyanis egész napos mozgás ide vagy oda, voltak emésztési problémáim... sajnos.

A Köpönyeg.hu szerint a hónap második  felétől visszatérhet a jó idő. Mi az, hogy visszatérhet. Itt sem volt. Június elseje van, és itthon ücsörögve bizony fázom! Mégis milyen Nyár ez? Nem kell nekem kánikula! Kiegyeznék átlag 25-27 fokkal!

Íme néhány kép a túrákról :-)

Készül a finom gulyás leves :-)

Amikor a szakadó eső miatt beszorultunk a teraszra...

Kilátás a Rezső-kilátóról. Gyönyörű!!!

Pipacsok között a Monostori Erődnél

Kis kandallónk a szobában :-)

Úton a Rám-szakadékba

... még mindig Rám-szakadék...

Létrákon a szakadékban

Remélem tetszettek a képek és a beszámoló is. Még jelentkezem!

Legyen nagyon szép hétvégétek!

Puszi

Joyo ^^

1. Imádom a Rám szakadékot! :)

1. Én is nagyon élveztem az egész napos túrát :-) Örök élmény marad, és természetesen jó volna visszatérni oda idővel... ;-)

Tisztulási folyamatok

Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...