2020. április 29., szerda

Költözés és szelektálás minden szinten...

Sziasztok drága olvasók!


 Újra itt vagyok. Nem tudom ki miként viseli ezt az időszakot, számomra még mindig nem olyan vészes, mint azt a média sugallja. Egyelőre még kitart a tartalékom és ezen a héten szinte végig dolgozom az Anyák napja miatt. Fura, hogy fizetés nélküli szabin vagyok. Jó is és rossz is. A negatív oldala inkább az anyagiakban rejlik, hiszen nem börtönöztem be magamat teljes mértékben a négy fal közé. És mivel kimondott programok nincsenek így gyakorlatilag csak ételre és használati cikkekre költök. Bár azt is be kell ismernem, mint minden emberben, leginkább nőben, bennem is ott van az a kis sugallat, hogy vásárolj magadnak valamit. Igen-igen, egy kis boldogság hormon...
Főként most, hogy a Lidlben ismét vannak olyan ruhaneműk amiket imádok.

A költözésem után elkezdtem szelektálni a dolgaimat. Nem, nem dobtam ki a közös emlékeket, csupán össze raktam egy nagy dobozba, hiszen a múltam része. 

De olyan tárgyakat, könyveket amiket már az előző költözésnél is csak mostoha módon hányódni hagytam... nos bő szabadidőmnek hála hajigáltam őket a kukába kíméletlenül.

Ami a ruhatáramat illeti...nos azt is kurtítottam. Nagyon sok felesleges, nyúzott, bolyhos, felfeslett vagy előnytelen ruhám volt. Azokat szét válogattam, a hozzám nem passzoló, de jó állapotban lévőeket szétosztottam. Hallgattam a jó tanácsra és inkább olyanokat tartottam meg amelyeket változatosan és jól tudok kombinálni egymással. 

Furcsa új életet kezdeni. Vannak még fájdalmas pillanatai, ezt nem tagadom. De azt hiszem ezen át KELL esni ahhoz, hogy később jó legyen.

A karantén alatt több új dolgot is kipróbáltam. Ilyen volt a konyhában való kísérletezés is. Nem mintha nem tudnék sütni-főzni, sőt kimondottan jó vagyok benne hála az Istennek (mondom mindezt nagy szerényen :) ) De most volt alkalmam új recepteket kipróbálni és tesztelni a családon. Ennem volt is eredménye. Jöttek a plusz kilók, és nem szeretnék csak azért elhízni, mert állítólag most kötelezően a seggemen kell maradni, ami nőttön nő. Megragadva az alkalma, hogy a kijárási korlátozás kivételeit alaposan megfogalmazták, az egyedül űzhető szabadidős/sport tevékenységbe kapaszkodva előszedtem a tárolóból a trakking biciklimet. A korábbi karbantartásnak köszönhetően csak a kerekeket kellett felfújni. Azóta amikor csak tehetem kerékpárral közlekedem. Az első hét még döcögősen ment. De csodálatos az emberi test. Ha korábban végeztél egy bizonyos sport tevékenységet, viszonylag gyorsan vissza tudod nyerni a kondidat. 

Büszke vagyok a testemre azért amilyen feladatokat jelenleg ellát és úgy tűnik nagyon is jól teljesít. Másként is étkezem, van időm és kedvem változatosan sütni-főzni, így nem a bolt közelében lévő gyorsétteremből kajálok rendszeresen és nem a szénhidrátban gazdag ételeket tömöm magamba reggeltől-napestig.
Használom a telefonomra letöltött YASIO alkalmazást amivel nyomon tudom követni a kalóriáimat és sok jó receptet is le tudok tölteni a segítségével. Élvezem. Hobbi szinten űzöm ;) 

Hamarosan újra jelentkezem.

Kitartást mindenkinek...

Joyo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...