2013. szeptember 28., szombat

"Apaaaa, kezdőőőődik!!!!"

Sziasztok!

Most csak azért ugrottam be, hogy jelezzem.... elkezdtem a horgolást. Nem bírtam várni novemberig. Internetről az alap öltéseket eltanultam, addig egy sálon dolgozom, aztán amint itt az idő és a tanárom, addig begyakorlom az alapokat :-)

Azért választottam zöld színt, mert...

Ad1;   Vidám!

Ad2;  Hamarosan réz színű melír csíkjaim lesznek, és ahhoz nagyon jól fog mutatni :-) 

Remélem fehér vékonyabb fonalból pedig egy szép virágot is tudok majd rá készíteni ;-)

Cirnyó! Nincs esetleg egy szép mintád virágra? Köszönöm...

Puszi és szép hétvégét kívánok Nektek!

Joyo ^^


6 megjegyzés:

  1. Ööö... én fejből csináltam a virágot... minta nélkül, ahogy jött... :)
    és nem tudok mintát "olvasni" sem... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek szerint nem kell ragaszkodni a szabályokhoz? Miként egyszerűbb virágot készíteni? Készítek egy láncszemet és arra egy és két ráhajtásos pálcákkal hullámokat horgolok, majd összetekerem és varrom?

      Törlés
    2. hááát én sosem voltam egy szabályokhoz ragaszkodó emberke :D
      én ha jól emlékszem, hat láncszemet horgoltam, és az utolsó szemet az elsőbe (én ráadásul sárga fonallal)ott mentem körbe, meghorgoltam a "sárgáját" talán minden harmadik szemet bővítettem. Igazából érzésből csináltam, hogy ne legyen feszes sem, meg laza sem.
      Utána pedig attól függően, hogy milyen színű virágot vágytam, fonalat cseréltem és igen, "hullámokat" horgoltam, vagy úgy, hogy minden láncszembe beleszúrtam a tűt, de nem egyráhajtásossal, hanem horgoltam pluszban három szemet, és úgy szúrtam a következő szembe, vagy úgy, hogy horgoltam három láncszemet, és egyet kihagytam... ezt is "érzésre". Kis virágoknál nem néz ki rosszul, ezek is kis mutatósak lettek, legalábbis azt mondták :D.
      banyek ez így jó bénán hangzik és szerintem érthetetlen is... :D
      fb-re töltöttem fel képet a virágról ott meg tudom mutatni :)

      Törlés
    3. Ugyan... érthetően hangzott, szerencsére jó a képzelőerőm :-) Megkerestelek fb-n, de nem tudlak bejelölni, mivel a privát oldalamon nem talállak. Pedig a blog oldalán nem vagy, de ott nem tudlak bejelölni ;-)

      Meg tudsz keresni te engem a személyes oldalon? ;-)

      Törlés
    4. Láttam :-) Csak még nem jelöltél be :-)

      Törlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...