2013. szeptember 11., szerda

Teremtés....

Sziasztok!

Nem azt mondanám, hogy semmi sem történt az ég adta világon, inkább akkor fogalmaznék helyesen, ha azt írnám, hogy nem volt időm a klaviatúrához ülni. Nem panasz, nem is dicsekvés... egyszerűen csak "Helló

mindenszenteki munka!" Hallélujja! Végre úszunk a munkában. Munka munkát vonz. És ez mindig így van. Amikor haladnunk kellene a moha/szalmarózsa/sóvirág illesztéssel, akkor futnak be a nagy megrendelések. Koszorúk, virágtálak, virágkosarak... mint minden egyes évben. Még egyszer mondom: Hallélujja! Végre apám sem azon morog, hogy nincs pénz és nincs meló, csak ül, mint a tök, hanem jelen pillanatban akkor volnánk a legboldogabbak, ha mind a ketten képesek volnánk az osztódásra. :-) Ugyanis örömhír! Nálam is elindult a másod-munka. Már élesben varrom a szívecskéket. Ez azt jelenti, hogy a havi jövedelmem sokkal jobb lesz, bár megígértem magamnak, hogy mindazt amit a hímzésből és a ráncolásból nyereségként kapok, az megy bele a kis fémdobozomba. Oda gyűjtöm a jövőévi nyaraláspénzt, és, ami azon felül marad és még kapok, az a közös életünk elkezdéséhez és az esküvői költségvetéshez járul hozzá. Csak szépen sorjában ;-) Nem egy "tárulj-szezámos-rablóbarlang" az a kis fémkazetta, nem is várom tőle, de a mellékfizetést inkább félreteszem, amíg ne szorulok rá valamiféle váratlan kiadásra, mint a fogam volt egy hónappal ezelőtt. Szerencsére a számláimat a jelenlegi fizetésemből is ki tudom fizetni. És minél ügyesebb és gyorsabb vagyok a másodállásnál, annál többet tudok félretenni ;-)

Azt hiszem tényleg az utamon járok, hiszen az a fajta lelki nyugalom szállt meg, mint aki biztos abban, hogy megtalálta a helyét a világban. Szeretem a munkám, alkothatok, és mindemellett a hobbimat is nyugodtan űzhetem :-)

Mostanában ráébredtem saját felpörgött teremtőerőmre is. Elememben vagyok, csak meg kell lovagolnom ezt az áramlatot. Amiről beszélek, gondolkodom, azt szinte hipp-hopp megvalósul, persze a kívánság
méretétől függően. De volt veletek már olyan, hogy sokat beszéltetek egy adott emberről a nap folyamán, és egyszer csak felbukkan vagy belé futsz a legváratlanabb helyen és helyzetben? Vagy azon töprengsz, hogy de jó volna valami édességet enni, és fél órán belül megjelenik egy kedves ismerős vagy családtag és a kezedbe nyom egy szelet csokit vagy túró rudit, mondván "Rád gondoltam!" Vagy az egyik abszolút kedvencem a Hétfői napból, amikor kasszazárás előtt közöltem apámmal, hogy egy húszasnak mindenképpen lennie kell benne, s miután leszámoltam a pénztárgép tartalmát, az aznapi bevételt a kezemben tartva felkacagtam! Éppen pontosan húszezer forint volt a bevétel! Ezek mosolyogtató dolgok. Az üres parkolóhely megteremtése már-már rutinnak számít... ;-) Imádom, hogy tudok teremteni! Aznap gyorsan még megrendeltem a további jó és növekvő forgalmat, Páromnak az Ausztriában lévő fix jól fizető munkát, és apám számára egy jó állapotban lévő, elérhető árú, szép Mercedes-Benz E220-ast kombit...

Nos... a forgalom szépen növekszik... a páromnak ugyan még nem fix, de van munkája "Sógoréknál", na és hová megyünk Szombat délután? Szerintem kitaláljátok. Megnézünk egy példányt a fentebb említett járművek közül. A többi majd kiderül... 
Sosem voltak a földtől elrugaszkodott vágyaink, igényeink. Csak az, amit minden ember kívánna magának. Normális életre vágyunk. Ez az autó is tizenhárom éves, de nagyon szép állapotban van. Egy próbát megér. Apám megérdemli. Fiatalkora óta keményen dolgozik, sosem volt büdös számára a munka. Jó példát mutat
mindenkinek :-) Az a legkevesebb, hogy egy strapabíró, szép, megbízható és kényelmes autót vásárol a családnak és magának. Én csak egy dolog miatt tartok tőle, de végül is ez is megtanulható... attól, hogy automata váltós. Sosem vezettem még ilyen típust. Egyszer mindent ki kell próbálni...

Jól érzem magam bár fáradt vagyok. Ez teljesen természetes, ebből is érzem, hogy nem pottyan minden csak úgy az ölembe, azért tenni is kell érte :-) De nagyon jó érzés...

Ezt kívánom minden kedves ismerősömnek és barátomnak. Hogy ébredjenek rá pozitív teremtő erejükre és élvezzék. Legyenek boldogok :-) Hiszen mindent megérdemlünk, csak higgyük is el! ;-)





Na... most megyek, kezdődik a második műszak. Megyek ráncolni ;-)

Legyen nagyon szép estétek!

Puszi:

Joyo ^^      

2 megjegyzés:

  1. Szeretem-bejegyzés, szeretem életérzés! Átjön az energia, azt is szeretem! :)
    Inspiráló vagy, ezt ismét megjegyzem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Cirnyó! nagyon örülök, hogy tetszik... én is jól érzem magam ebben az áramlásban... egyszerűen jó.

      Te kis rímfaragó ;-)

      Törlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...