2013. szeptember 4., szerda

Laza lagzi-beszámoló

Szép jó reggelt mindenkinek!

Végre van egy kis időm írni. Nos, mint említettem, nálunk megkezdődött a mindenszenteki vágta, így kicsit kevesebb időm van blogolni, amennyiben haladni szeretnék a mellék munkáimmal is.

Az esküvőről sok mesélni valóm nincsen. Szolid, szűk körű esküvő volt hasonló vacsorával. A menyasszony nagyon szép volt, sminkben és "alkalmi ruhában" még sosem láttam, így a látvány letaglózó volt :-)

Jó volt nézni Páromat, amint vonul velük. A ruhámban nagyon jól éreztem magam, többen gratuláltak Életemnek hozzám... ;-)

A lagziban lévő játékok nem mentek olyan flottul, mint azt a násznagy szerette volna, mert a banda hol dohányozni volt, hol a messze lévő mellékhelyiségben.

Annyira nem tudtam feloldódni, mint szerettem volna. Ez a néhány fő, aki ott volt, egy nagyon jól összeszokott csapat.Csak Párommal táncoltam, ő kért fel, illetve a menyasszony táncnál leendő sógornőmmel, illetve a bolond menyasszonnyal.

Kicsit szomorkás voltam, hogy sok mindenből kimaradtam és még leendő sógorom sem kért fel, de ezt a fentiekkel és azzal magyarázom, hogy közel egy fejjel magasabb vagyok nála, amire még öt centit rádobott a cipőm.

Tessék, így mutattam a nagy napon:

Hajnali négyre értünk haza gyalogszerrel, mert nem akartam megkockáztatni a jogosítványomat. A cipő jól szerepelt. Délután fél négytől volt a lábamon, ég csak éjfél körül kezdtem kibujkálni belőle.Úton hazafelé elmondtuk észrevételeinket, terveinket a saját esküvőnkre vonatkozólag.

Összesítve az egész eseményt... jó volt, szép volt, vidám volt, jól éreztük magunkat. Remélem hamarosan újabb esküvőn vehetünk részt :-)

Legyen nagyon szép napotok! Most megyek dolgozni ;-)

Joyo ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...