2015. január 23., péntek

Edzések és boltkórosság, mint női fitness

Sziasztok!

Újabb bejegyzés, újabb fejlemények, újabb "őrült" ötletek!


Ami az edzéseket illeti, nos, eléggé kiestem a formából. Hamar kifulladok néhány egyszerű gyakorlattól is sajnos, így csak fokozatosan tudom emelni a teljesítményt. Szombatra megígértem magamnak, hogy azon felül, hogy végre kirámolom és szortírozom az utolsó hátramaradt dobozt is, ami a költözés után csak ide-oda lett tologatva, megpróbálom beindítani az asztali gépemet és lementeni külső egységre minden fontos dolgot. Ez azt jelenti, hogy nem csupán a fényképek, zenék és szellemi tulajdonaim kerülnek biztonságba, de végre hozzá jutok a régebben letöltött edzési filmekhez is, mint például Czanik Balázs capoeira videója. Az aztán ütős!!!!! Régen nagyon sokat és gyorsan segített.... és talán most már végre valahára életem szerelme is előkapja a beton fúróját és bevarázsolja azt a nyamvadt kampót a mennyezetbe, hogy felkerüljön a bokszzsákom és levezessem a feszkót!

  Minden esetre az elmúlt két napban rendesen adtam a kardiónak. Minden reggel erőltetett menetben gyalogoltam otthonról a boltig húsz percet... ma reggelre éreztem úgy isten igazából az izomlázat a combjaimban, de még farizomban is. Még el is gondolkodtam reggel, hogy mitől van, mire bevillant.... nos, ez van, ha az ember egyedül vezeti a boltot és nincs aki elszállítsa. Igazából nem is zavar. Én nagyon szeretek sétálni. Ezért is iktatunk be hétvégenként városköröket Párommal, és ahová csak lehet lábbusszal megyek. Vagy, éppen most tárgyaltuk egyik barátnőmmel, hogy de jó volna már kerékpározni. Tulajdonképpen teljesen függetleníthetem magam apámtól reggelente, ha kerékpárra pattanok és a boltban találkozunk. Hátul az udvaron tárolhatom napközben, onnan pedig kerékpárúton haza tekerek. Ennyi. És a napi kardió edzésem már meg is van. Csak azért tunyultam el, mert minden nap fuvarozott a bolthoz és vissza.


  Kitűztem a dátumát a májméregtelenítésnek is. Szombathoz képest két hét múlva. Arra a hétvégére semmit sem fogok betervezni. Amúgy sem tudnék mást csinálni, mivel ha igazán beindul a keserűsó hatása, akár rá is költözhetnék a fajanszra. De évente kétszer érdemes elvégezni a dolgot, hogy a máj és az epe megkönnyebbüljön. Elvégre be kell ismernünk magunknak, hogy akármennyire is odafigyelünk, még akkor sem tudjuk teljesen kizárni az adalékanyagokat, mérgeket és tartósítószereket. Ez pedig rengeteg furcsa testi tünet kiváltó oka lehet. Kikeverem újra a felkészítő poromat. Ez szegfűszeg és gyömbér por keveréke. Amolyan féregtelenítő, élősködő hajtó.... nem mintha 100% hogy volna bennem, de az előírás az előírás. Ha két hétig eszegetem reggel/délben/este, könnyebben megszabadulok a méreganyagoktól az ominózus délutánon. Majd jelzek, hogy megmaradtam-e.... (Percről-percre híreket elég gusztustalan volna publikálni...) Bár kíváncsi volnék, hogy már más is kipróbálta-e a keserűsós májméregtelenítést. Ha valakinek szintén van tapasztalata, kérem ossza meg velem kommentben. :-)

  Azon eltűnődve, és kicsit csajosabb vizekre evezve, hogy hamarosan beköszönt a Tavasz... nos, mint a legtöbb nőt, engem is elkap a bolkórosság! Komoly lista van már arról, hogy ebben az évben mit szeretnék beszerezni. Ezúttal nem is annyira a dögös nő, inkább a romantikusabb énem próbál felszínre kerülni. Úgy is azzal traktálnak a barátnőim, hogy én romantikus alkat vagyok. Jó, akkor kipróbáljuk ezt is. Azon kívül, hogy vannak alapszükségletek, mint új melltartók és bugyik, nem beszélve a garbóról, mert Nyár azért még messze van. Szeretnék néhány szép szandált és színes magas sarkú cipőt. Tunikákat, legginget, balerina cipőt, csinos nyári ruhákat, és sortokat.... nagyon el tudna szaladni velem a paci, ha hagynám, és persze, ha Párom nem szólna rám, hogy elég legyen. 
  Úgy is azzal KELL indítanom, hogy rendet és helyet csinálok a szekrényemben. Ismét szelektálnom kell. Muszáj, vagy megint úgy járok, mint a költözés előtt.... a ruhák kifolynak a szekrényemből. De akár ezt is beépíthetem az edzésbe... mármint a vásárolgatást. Akár küzdősport, akár kardió edzésként. Az ember lánya rohangál a sorok között, válogat, öltözik/vetkőzik/öltözik, újra válogat, küzd a próbafülkéért, boltról-boltra járva.... modern kori edzésforma.       

  Lássuk csak mi van még itt, amiről érdemes volna pár sort ejteni... lássuk csak, lássuk csak. Ja igen! Robi barátom meglobogtatott előttem egy érdekes lehetőséget. Elküldte a mesekönyvét egy kiadóhoz, akik állítása szerint (és mint később a honlapjukon megnéztem, az ő állításuk szerint és), "bármit" kiadnak, ha az értelmes. Felcsillant előttem a remény, hogy talán mégsem csak az asztalfióknak írok. Akár én is megpróbálkozhatnék a dologgal. De melyiket?  Igaz, hogy a kedv visszatért, hogy ismét klaviatúra virtuóz legyek, de fogalmam sincs, hogy mégis melyiket vegyem elő.  A napló stílusút? A kicsit misztikusabb Királyok könyvét? Vagy a Nem katasztrófa, csak karácsony! - t?  Azt sem tudom egyenlőre, hogy melyikhez volna ihletettségem. Nyilván átírnám itt meg ott, faragnék, hozzá toldanék, de legfőképpen befejezném végre! Fogalmam sincsen róla! Tényleg! Annyi minden kavarog a fejemben. Most, hogy van remény.... nincs ötlet... szerintetek melyiknek volna értelme a három közül? Rendszeres olvasók révén mind a háromhoz volt már szerencsétek. Melyikben láttok több fantáziát? Melyiket vennétek meg szívesen?

Előre is nagyon szépen köszönöm a segítségeteket!

Puszi:

Joyo ^^

  

2 megjegyzés:

  1. Nem méregtelenítek, csak téged nézlek mindig csodálattal, amikor ilyenekről írsz :)
    én is mindenhova gyalog megyek, ahova tehetem, és minden nap reggel-este bringázok (a házikótól az állomásig 2,5 km, az összesen 5) és eléggé feszített tempóban... :)
    én is folyamatosan szelektálok a szekrényemben, amit nem hordok, azt szigorúan selejtezem...
    A párod még mindig nem fúrta fel a zsákot? Felesleges figyelmeztetni rá félévente... csak sürgetésnek veszi. Inkább boxold a pocakját feszültséglevezetésként, mondd, innentől kezdve az a boxzsák.. minden bizonnyal motiválódni fog, hogy megkeresse azt a fúrót :D
    Az írásaidat szeretem, hiányoznak is, de sajnos nincs ötletem, hogy melyiket adhatnád ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Cirnyó!

      Párom jót kacagott, mikor felolvastam a neki címzett részt. Azt mondta Te biztosan ismered valahonnan :)

      Nagyon boldoggá tesz, hogy ennyire szórakoztatnak az írásaim. Úgy döntöttem, hogy egyenlőre a napló stílusút viszem tovább :) Meglátjuk mekkora sikerrel :)

      Törlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...