2015. június 26., péntek

Haladok az úton

Sziasztok!

Ismét itt. Nos...néhány tapasztalatot szeretnék veletek megosztani. Ez a negyedik napom, hogy új életmód útjára léptem. Van pozitív és negatív tapasztalatom is. Fontosnak tartom, hogy ezeket lejegyezzem, hogy később vissza tudjam nézni, ha válaszokat keresnék.

Kezdem a negatívval, legyünk gyorsan túl rajta. Levertség és fejfájás. De szerencsére nem egész nap. Ezeket elvonási tünetekként tudnám jellemezni. A szervezetem évek óta kapja a cukrot és a finomított ételeket. Olyan ez mint a drog vagy az alkohol függőség. Nagy elszántság kell hozzá, döntés, kitartás és józan ész, hogy tudd miért csinálod amit csinálsz. Egyszóval motiváltnak kell lenni, és akkor sem feladni, ha néha-néha megbotlasz. Az lebegjen az ember lelki szemei előtt, hogy azért teszed, hogy egészségesebb legyél, gondozd a szervezeted amit eddig gátlástalanul kihasználtál, romboltál, és regeneráld, amit lehet. Szeretnék hosszú, egészséges életet. Az első néhány nap, vagy az első hét még kemény. A szervezet szükségelné a szokásos károsanyagokat, amire ráállítottuk. Cukor, finomított liszt, adalékanyagok, ízesítők...minden olyan, ami az agyunkban függőséget idézett elő. A levertséget és a fejfájásomat azzal magyarázom, hogy ürül ki a szervezetem, így az energia a regenerációra megy el. A fejfájás pedig a fent említett méregtelenítési folyamat kellemetlen mellék hatása. Ezért kell sok-sok folyadékot bevinni a szervezetbe ásványvíz, tisztított víz, gyógyteák, gyümölgy és zöldséglevek formájában, hogy átmossuk azt és könnyítsük a munkát. Meglátjuk, hogy a jövő hétre múlik-e. Ha nem, akkor vagy nagyon sok felesleges dolog van a szervezetemben, vagy valamit rosszul csinálok!

A pozitív hír, hogy könnyebbnek érzem magam. Kevésbé viszket a bőröm. Ezt magyarázhatjuk a lisztérzékenységgel, ami évek alatt kialakult nálam. Szebb az arcbőröm is, a glutén mentes étkezés miatt nem vagyok felpuffadva, így mintha az arcom is kicsit összement volna. Ráadásul Kedd óta minden egyes reggel 10-20 dekával kevesebb vagyok, mint előzőleg. Meglátjuk mi lesz jövő héten. A hétvégén centivel is megmérem magam, az látványosabb szokott lenni. 70.4-ről indultam Kedd reggel, ezt persze az előző esti nagy szeret szülinapi torta generálta. Tudjátok, a nehezen emészthető ballaszt anyagok :). Szerda reggel 69.8 kg, Csütörtökön 69.6 kg. Ma reggel, Pénteken pedig 69.4 kg volt a súlyom.

Még a ma reggeli kávémat is cukorral és tehén tejjel ittam, de már nem sok van a dobozban. Azt hiszem ennyi finomított cukrot pedig elvisel a szervezetem. Nem akarok teljesen drasztikus és megszállott lenni. A tejet, amint elfogy, lecserélem kókusz vagy mandula tejre. Arra is kíváncsi leszek, hogy ha elkezdem az edzés programomat mi után erősödik a vágyam, és mi az amit kevésbé fogok kívánni. Ez még mind-mind kísérleti fázis nálam.

De édesanyám reggel átadta nekem Szendi Gábor paleolitos könyvét, amiben minden benne van erről az étkezésről. Egyszerűbb és biztosabb a könyvet elolvasnom, mint a netről tömörítve utána néznem. Az már meg van szűrve. Akik átvették vagy pénzt csinálnak belőle kiemelték a nekik fontos részeket és azt közvetítik tovább. Olyan az egész mint egy pletyka. Valahol mindig formálodik. Biztonságosabb magát a forrást alapul venni és beépíteni az életünkbe, ami számunka jónak bizonyul.

Kicsit a horgolásról is írni szerettem volna. Találtam egy blogot, ahol horgolási mintákat tesznek közzé érthetően megfogalmazva. Erről az oldalról vettem a következő mintámat, amit karácsonyig meg szeretnék szaporítani és feldekorálni vele a bolt közepén álló 210 centis műfenyőt ;)

 


 
 
 
Tehát erről sem tettem le, ahogyan az írásról sem. Végülis blogolni is visszatértem :) Remélem hamarosan homlokon csókol egy múzsa, és újra száguldani fognak az ujjaim a klaviatúra billentyűzetén :) Szorítsatok :)
 
Puszi
 
Joyo ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...