2015. november 26., csütörtök

Haladok az úton

Sziasztok! 

Újra itt vagyok. Most végre van egy kis időm írni. Nem azt mondanám, hogy sok minden történt.
Egyszerűen csak folytatom azt az utat, amire ráléptem. Kaptam néhány tanácsot és segítséget, főként az étkezés terén egy hozzá értő barátnőtől. Mit mivel, mikor hogyan és mennyit. Hétfő óta követem a tanácsait, és úgy tűnik használ.
Erről indultam:

Súly: 69.8 kg

Mell: 90 cm

Derék: 72 cm

Csípő: 96 cm

A súlyom ma reggel 69 kg volt. Szépen pucolódik a szervezetem. Timi szerint fel kell tölteni a vitamin háztartásom. Átmosni a szervezetem. Kíváncsi leszek hogyan alakul :)

Szorítsatok. Jobban érzem magam a bőrömben :)

Puszi

Joyo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...