2020. december 21., hétfő

A férjem...

 Sziasztok!

Már csak három nap van Szentestéig, ami nagy izgalommal tölt el. Ráadásul ma van a téli nap-éj egyenlőség. Ez nagy lelki tisztulást jelent. Érzem is magamon. Bár lehet, hogy a fáradtság is közre játszik... esetleg az Adventi időszak... na jó, mindegy is :)

Ígértem nektek egy kis történetet, vagy sokkal inkább az életem egy újabb fordulatának feltárását, még pedig egy régi ismerős személyében. 

Ma nincs olyan sok időm blogolni, így hosszan nem tudom kibontogatni, hogy miként és hogyan került vissza az életembe, de most itt van és nagyon boldoggá tesz. Bár a kapcsolatunkat megelőzően hosszú beszélgetéseink voltak, hogy rendbe tegyük a múltunkat. De egy biztos. Ahogy én őt, ő sem tudott engem elfelejteni, s akár hányszor látott valahol, mindig össze zavartam. 

Nos, a Férjem és a kisfiam édesapja maga Gé. 

Áldás nektek!

Joyo^^ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...