2013. március 23., szombat

Vizsgák után...

Sziasztok!

Túl vagyok a vizsgákon. Annyit biztosan érzek, hogy ezerszer jobban sikerült, mint másfél évvel ezelőtt. Köszönöm Cirnyó, hogy szorítottál értem, és neked is hála Sophie a jó tanácsokért. Igyekeztem megfogadni őket. Az kérdés, hogy pontosan milyen lesz, mindenhol másként értékelnek. Én konkrétan 30 nap múlva ismerem meg az eredményeket. Addig igyekszem lazítani egy kicsit, mással foglalatoskodni. Mint például a hímzés, kézimunka, varrás és a regényem írása. 

Újabb kis videót készítettem a tegnapi napon. Elkapott az ihlet, s majdhogynem egy kis történetet kerekítettem belőle. Megmutatom. Kíváncsi vagyok a véleményetekre...



3 megjegyzés:

  1. Hát én majdnem elsírtam magam :$Mázlista :$ Nekem még olyan nagyon messze van ez a pillanat... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Lilly a választ :-) Igen... mázlista vagyok ^^

      DE neked is meg van erre a pillanatra minden esélyed :-)

      Törlés
  2. Szia! Jártam itt, olvastam a bejegyzésedet, csak hozzászólni nem volt még érkezésem! Örülök, hogy jól sikerült, ennek megerősítését várjuk a napokban! :) :)

    VálaszTörlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...