2012. március 24., szombat

Foghúzás és a múzsák csókja... hmmm...

Úgy néz ki, hogy végre homlokon csókoltak a Múzsák. Már ideje volt. Közel két hétig semmi hasznos vagy kreatív dolog nem jutott eszembe, ami arra inspirált, hogy tovább írjam a regényem. Lehet, hogy mindez annak is köszönhető, hogy írtam egy jókívánság üzenetet exem névnapjára? Azt hiszem ezen nem kellene annyit gondolkodni. Örüljek annak, hogy van ihlet :-)
  
  Ami a fogorvosnál tett látogatásomat illeti... az biztos, hogy a doktornő nagyon is érti a dolgát. Dupla adag érzéstelenítőt kaptam, mert húzás közben még éreztem. De utána már csak kikerekedett szemekkel a fehér mennyezetet bámultam. Még soha ez előtt nem húztak fogat nálam. Ahol csak tudtam, igyekeztem megmenteni a menthetőt. De sajnos, őt már nem lehetett. Elég nehéz dolga volt az orvosomnak, mert a gyökereim nagyok, vastagok, és eléggé ragaszkodóak. Csak két darabban tudta kiszedni, és azokat is feszegetve. Sajnos a sok csiszolástól már nem nagyon maradt mit megragadni fogóval az íny felett. Csak a feszegetést éreztem, fájdalmat semmit. Hanem azok a recsegő-ropogó hangok... azok voltak ijesztőek. No és persze a döbbenet, mikor tudatosult bennem, hogy a valóságban mekkora is egy foggyökér, mikor Kinga megmutatta nekem. Jujj! Brrr!
 Utána szédelegtem, mikor elmúlt a zsibbasztás, már lüktetett, mára viszont már megkockáztatom, egész jó. :-)

  Kereken egy hét van nagybátyámék menyegzőjéig. Ma megyünk ruhapróbára. Kezdek kicsit izgulni. Nem az esküvő, inkább az előkészületek miatt. Mi adjuk a virágdíszeket nászajándékba, ez azt is jelenti, hogy magát a díszítést is mi végezzük Szombat délelőtt. Apám, párom és én. Azért imádkozom, hogy mindennel időben végezzünk. Fél egyre már a fodrásznál van jelenésem, utána pedig még haza is kell érnem, hogy fürödjek, átöltözzem és sminkeljek. A fiúknak könnyebb a helyzetük ebből a szempontból. Fürdés + öltöny. Hmmm... nagymamám ki adta az ukázt, Március 31-én délután fél négykor, már mindennek glédában kell állnia. Nekünk is. Egy pösz sem lehet rajtunk :-) 

 Kíváncsi leszek... :-)

Délután cipőt vásárolok, sütök valami süteményt, mert a hűtőszekrényünkben már tojás túltengés van! Azt hiszem muffinra esik a választásom :-) Után pedig leülök a számítógép elé írni :-)

Szép és napsütéses hétvégét kívánok :-)

Joyo 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...