2021. január 7., csütörtök

Az év első bejegyzése

 Sziasztok!

Kicsit megcsúsztam az év első bejegyzésével, de a kisfiam az utóbbi napokban növekedési ugráson ment keresztül és eléggé nyűgös volt. Vele együtt pedig én is. 

Érzem magamon, hogy fizikailag és lelkileg is jobban vagyok három hónappal a szülés után, mert a kreatív energiáim vissza találtak hozzám. Éledezik bennem az író, csupán időm nincsen írni egyelőre. Talán ha ennél fixebben kialakul a kisfiam alvási rendje, mert most még eléggé össze-vissza alszik és leginkább rajtam. Még ha mély alvásba kerül, akkor is megriad, ha leteszem a kiságyába.... valahogy rá kell jönnöm miként taníthatom meg neki, hogy el tudja altatni magát.

A másik kreatív vonal a Férjemmel fut. Különböző kreatív maszek ötleteink vannak amikbe a gyerek fogantatása illetve megszületése előtt már bele vágtunk. Ezekről majd kicsit később.

 

Érdekes ahogy így belegondolok... sok mindenről tudnék írni itt a blogban, de valahogy nem találom a szavakat. Mintha egyelőre leblokkolnának bennem a mondatok, a témák...ki érti ezt?

A gondolataim nagy része a gyerek gondozás körül forog és sosem hittem volna, hogy a legnagyobb vágyam az lesz, hogy nyolc órát aludja egybe zavartalanul... de eljutottam idáig. Legalább már vannak terveim, hogy  mit szeretnék kezdeni magammal. Az egyetlen pocsék és szorongató érzés, hogy be vagyok zárva a négy fal közé. Nem egyszerű neki indulni egy közel hét kilós gyerekkel a harmadik emeletről... de azért meg szoktuk oldani. 

Na jó...mivel most nagyon értelmes dolgokról nem tudok írni, kicsit vissza is vonulok... :)

Legyen szép napotok!

 

Joyo^^   

2 megjegyzés:

  1. Szia, tök jó, hogy írsz!
    Boldog új évet Nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ági! Nagyon szépen köszönöm. Boldog Új Évet kívánok én is :)

      Törlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...