2021. január 19., kedd

Lehtséges az étrend reform szoptatós anyaként?

 Jó reggelt!

Kicsit vissza olvasgattam a korábbi írásaimat.


Érdekes, hogy fennakadtam egy másfél évvel ezelőttin, amelyben a szervezetemben lévő gyulladásos környezet visszaszorításáról írtam. Azt vettem a fejembe, hogy minél kevesebb táptalajt adok egy következő ciszta vagy endometriózis kialakulási lehetőségének. 

Egyáltalán nem őrültség.

Amíg nem rendszereződik a ciklusom addig az endometriózisra kisebb az esély. Éppen ezért szeretném a lúgos, gyulladás mentes közeget kialakítani a testemben.  

Azt viszont nem tudom, hogy egy erre a célra kialakított és megtervezett étrenddel nem e vonok meg valamit a babámtól. Bár ez sosem arról szólt, hogy káros anyagokat viszek be. Inkább a káros anyagokat csökkentem. De ez vajon olyan, mint egy méregtelenítés? Mert az egyáltalán nem javasolt. Vagy olyan tápanyaggal lesz szegényebb a tejem, amire lehet, hogy szüksége volna, ha igyekszem glutén mentessen enni és csökkentem a cukrot? A cukorcsökkentéssel valószínűleg nem lövök mellé. Hiszen a baba szervezete eleve nem tudja azt feldolgozni és reflux alakul ki nála. Ugyan ez a helyzet a laktózzal. Kicsit nehezen mondok le a tejről. Egyelőre igyekszem a reggeli "kávé-tejjel" mennyiségre csökkenteni. Van már itthon alternatív tej...méghozzá kókusz, mert egyedül annak az ízét bírom. SE a rizs, se a mandulatej nem nyerő nálam. Egyszerűen nem megy.  

A többit fokozatosan kellene kialakítanom. 

Mint azt tegnap is írtam, kicsivel több időm szabadult fel most, hogy Nimó jobban elfoglalja magát a játszószőnyegen.

Márt nagyjából megterveztem a heti menüt. Van itthon salátának való, tonhal, marinált lazac szelet, garnéla, tonhal konzerv, mirelit zöldségkeverék....

Van miből választani. 

Lehet, hogy össze kellene vetnem egy szoptatós étrendet a terveimmel. És abból kiokoskodni valamit, hogy a babám mindent megkapjon, amire szüksége van.

Van valakinek hasonlóval tapasztalata? 

Legyen nagyon szép napotok :)

Joyo^^ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...