2021. január 8., péntek

Szülés utáni hajhullás....brrrrr....

 Sziasztok!

 

Van egy dolog ami nagyon nagyon foglalkoztat így a szülés után három hónappal...

 Nem tudom ki hogyan van/volt vele, de egy hete észrevettem, hogy hullani kezdett a hajam. Eléggé lesokkolt a tény. Alapból rengeteg hajam van és a korábbi fésülködéseknél is előfordult a természetes hajhullás ami sorén cserélődik az ember haja. De amikor láttam, hogy a fésűben lévő hajszálak mennyisége megnégyszereződött... legszívesebben sikoltottam volna. 

Habár mindenki azt mondja, hogy ez anyatejes táplálásnál teljesen természetes dolog, azért kétségbeejtő és kényelmetlen érzés. Igaz, hogy nem csomókban jön és nincsenek kopasz foltjaim, de üldöz a rémkép, hogy mi lesz ennek az egésznek a vége.

Szedek vitaminokat, de egyelőre a multivitaminnal együtt még nem mertem elkezdeni a Revalid kúrát...

Az egy dolog, hogy van még rajtam kb 9 kg súlytöbblet, mert tudom, hogy tavasztól már tudok edzeni, amivel szépen leolvadnak majd rólam a kilók. De a hajhullással nem igazán tudok mit kezdeni...

Ötletek? Tippek? Emlékek?

Köszönöm szépen...


Joyo^^

5 megjegyzés:

  1. Állitólag normális, nem kell megijedni tőle - a terhesség alatt nem hull és akkor ilyenkor hirtelen minden hajszál szabadulni akar :-) igy tekints rá. Nekem is nagyon hullott, de aztán normalizálódott a helyzet kb olyan egy-másfél hónap múlva. Nem szedtem semmi plusz vitamint a hajamra, magától leállt a hullás emlékeim szerint.

    VálaszTörlés
  2. Nekem mindkét gyerek után pontosan a szülés után 4 hónapoal kezdődött és 1 hónapig tartott. Csomókban. Semmilyen vitamint nem szedtem,elmúlt.

    VálaszTörlés
  3. Na, a kilók viszont nem olvadtak, pedig volt edzés, diéta stb.

    VálaszTörlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...