2012. július 22., vasárnap

Harmadik nap, mint főállású háziasszony

Ez immár a harmadik napunk kettesben. Nem nevezném furcsának, nem is annyira különös, vagy szokatlan. Talán majd a következő hét vége felé fogom a szüleim hiányát igazán érezni, mert már volt olyan, hogy néhány napra elutaztak. De egyenlőre napközben mind a ketten dolgozunk, zárás után heti kétszer nyelvórára battyogok, aztán ha kell bevásárolok majd sütök valami vacsorát és beájulok az ágyba. Tegnap este, vagyis inkább éjjel volt az első alkalom, mióta nincsenek itthon szüleim, hogy egymáshoz jutottunk. 

Tegnap végre hódoltam az egyik kedvtelésemnek, a sütemény sütésnek. Bizony, végre alkottam a konyhában. Mégpedig csokoládés, fahéjas, gyömbéres, szerecsendós muffint, melyeket a nagyapám által szedett fekete szedrekkel dobtam fel. Bár egy picivel több szódabikarbónát tettem bele, mint kellett volna, azért nagyon finom lett. Picit kiestem a gyakorlatból. De a vacsorára készített rizs és rántott gomba már kimondottan jól sikerült. Ma "tökéletes sült krumplit" fogok készíteni. Nem, nem én vagyok nagyképű, nem. Csupán ez a neve. Jamie Oliver műsorát néztem délelőtt a Spektrum televízión, és onnét az ötlet. Gondoltam ezt én is meg tudom csinálni (aztán majd kiderül igazam volt-e.) ^^  
 Rájöttem, hogy nyár derekán, már-már a vége felé nem csak nekem jut eszembe a Karácsony. Rendszeres olvasóimnak és ide látogatóimnak ez már nem furcsa. De több rajzfilm csatornán felfedeztem, hogy ilyentájt megszaporodnak az ünnepi jellegű részek levetítése, és még Jamie Oliver sorozatából is a karácsonyi szériát adták le, amikor bekapcsoltam a zajládát! Ez megmosolyogtatott! Nem vagyok őrült!
  Hogy miét is? Már létre hoztam a Karácsony Fan-klub (minden, ami Karácsony) című blogomat, és ehhez már üzemel a facebook-os oldal is, ahol szívesen látom a karácsony-kedvelőket ötlet börzére és közös várakozásra. Bár az biztos, hogy az igazi "őrület" csupán Szeptember végétől fog beindulni, amikor már a nappalok is rövidülnek, az időjárás egyre hűvösebb (bár jelenleg is 16 fok van Sopronban!) 
 Addig azért még, ha az időjárás végre megengedi, szeretnék strandolni, napozni, úszni, hiszen még csupán Július 22-i van! Még nem állhat be az Ősz!!! Képtelenség! Alig bújtam nyári ruhába! Végre nem vagyok megkötve hétvégén a munka miatt, nyugodtan kilátogathatnánk párommal a Tómalomra, vagy a Fertő tó strandjára! Hihetetlen ez a szélsőséges időjárás.   

Jamie Oliver receptje:          

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...