2013. február 22., péntek

A bacilus nem ereszt...

Sziasztok! Nem tudom ki miként van vele, de nekem már a kis cipőm tele van a havazással! Az influenza miatt még mindig be vagyok zárva. Bár a mai napon megpróbálkoztam azzal, hogy kimozdulok. Nem túl sok sikerrel. Csak fél napot töltöttem a virágboltban. De éppen elég volt. Nem voltam teljesen képben, így apám hazaküldött, mondván, ezen a héten egyáltalán nem is kellene kimozdulnom. 
 Úgyhogy... most itthon csücsülök a gép előtt, citromos szamóca szörpöt iszom, teát főzök, és éppen azt várom, hogy az öt darab főtt tojásom végre kellő képpen kihűljön ahhoz, hogy meghámozhassam őket. Nem túl érdekfeszítő program, mi? 
  A másik, amivel kitöltöm a napom, az az, hogy angolozok, mert Március végén vizsga, no és a regényt formázom. Ahogy elnézem, hamarosan kezdem a harmadik részét a könyvnek. Hála az égnek annak ellenére is átlendültem többé-kevésbé a holtponton, hogy magammal és mindenkivel békében, lelkileg pedig egyensúlyban vagyok. :-) 

 Sőt... még a karácsonyi regény formázásának is nekiálltam. Idén azt is szeretném  végre befejezni és nyomdába adni. Karácsonyra már szeretném, ha vásárolható volna :-) És remélem érdeklődés is lesz rá. 

Nem fogom a búcsúesten túlzásba vinni az intrikát. Legyen meglepetés. Azt hiszem utána fogom lezárni a második részt :-) Arról biztosíthatlak benneteket, hogy a harmadik részben is sok fordulat, humor, félreértés, fura helyzet, szenvedély és beteljesülés lesz, és elhihetitek, hogy vannak még olyan szereplők, akik nem köszöntek le a színpadról ;-) Az is biztos, hogy a nyitva hagyott kérdések is választ kapnak és a körök bezárulnak...  :-)

Vélemény?

Ami az újfajta táplálkozást illeti... a szénhidrát valóban nem hiányzik. Legalábbis önmagamtól nem nyúlnék utána a boltban. Akkor ér némi kísértés, ha megérzem a pirítós illatát :-) A csokival már nehezebb. De tudjátok mit? Nem érdekel! Mert nincs feltétlenül szükségem rá! És itt van rá a bizonyíték! Eltelt egy hónap mióta azt mondtam, hogy megfigyelem a ciklusomat, hogy mi lehet a helyzet az edometriózissal. Régebben a ciklusom közepe tájékán néha annyira belém szúrt, mintha kést szúrtak volna a hasamba petefészek tájékon. Legszívesebben sírtam volna. Elegem volt belőle. Azt hiszem az adta meg a végső lökést afelé, hogy elkezdjem a Paleolit étrendet követni, hogy több visszajelzés érkezett arra, hogy a hasonló problémák néhány hónap alatt megszűntek. Több dolog is hajt előre, hogy folytassam és folytassam töretlenül. Ha hiszitek, ha nem, de nem a fogyás. Mégis hová a fenébe fogyjak? Így is rá szóltak, hogy csont és bőr vagyok. És még egyszer mondom, nem szándékosan fogyok! Egyszerűen a zsír átalakul, mert nincs olyan méreg, sav, vagy bármi ártalmas dolog, amitől meg kellene védeni a belsőszerveket. Nagyon érdekes! Jelenleg a 65.8 és a 65 kg között ingázóm. Ez a láznak és a hasmenésnek is "köszönhető". Tudom, hogy van olyan, aki elolvassa ezt és azt mondja: - Miért volna vékony, ha 65 kg-ot nyom? Én 55 kg vagyok! 

  Nos, azt hiszem sok orvos azt mondaná, hogy kezdek kórosan sovánnyá válni, mert 180 centiméteremhez képest az ideális súly "orvosilag" a 69-72 kg-ig terjedne. Ahhoz képest... Apámat idézve: - Gyerek, se segged, se hasad. Csupa csont és bőr vagy. Ne fogyjál tovább!

 De nem szándékosan fogyok! Nem tagadok meg igazából magamtól semmit. Nagy adagokat eszem, mozgok, csak se szénhidrát, se tejtermék (kivéve kemény sajtok) és semmiféle növényi keményítő, mint burgonya, rizs és kukorica. Egyszerűen mindent felhasznál a szervezet, nincs ballasztanyag. :-)

 Visszatérve a megfigyelésekre... a második hónap, vagyis Februárban már csökkent a fájdalom. A menstruációs görcseim is lazábbak voltak. Fel bírtam kelni az első napon és nem voltam rosszul tőle. Ráadásul nem győzöm kiemelni, hogy mennyit segített a nemi életemnél is. Már alig érezhető egy kis fájdalom. Így bátrabban kezdeményezek, nem görcsölök be. 

Köszönöm Paleolit étrend! Szándékomban áll visszamenni ellenőrzésre az orvosomhoz a Nyár folyamán. Akkor fog letelni az öt hónap, amire a gyógyulásokat teszik a legtöbben. Addig is figyelek magamra. Most vagyok túl a ciklusom felén, úgyhogy frissek a megfigyelések :-) Alig-alig szúrt egy kicsit. De nem gyógyulhatunk meg azonnal. Ráadásul nem tünetmentessé akarom tenni magam, hanem meg AKAROK gyógyulni! :-) Azt hiszem a legjobb úton haladok efelé. Fontos, ugyanis három éven belül már szeretnék babázni. És ennek a furcsa nevű dolognak van egy nagyon, de nagyon csúnya hátránya. M-betűvel kezdődik, de nem írom ki, mert még a gondolatot is kerülni akarom. Remélem értitek. 

Újabb megfigyelés az étkezés miatt, hogy a hajam, a körmöm és a bőröm is szebb lett. Bár ebben a mozgás is szerepet játszik.

Plusz, amint meggyógyultam, irány végre a szolárium. Nem bírom ezt a hófehér színt! Kell némi D-vitamin. Taknyos orral pedig nem hinném, hogy túlzottan higiénikus volna beállni a gépbe... ;-)       

Joyo ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...