2013. február 1., péntek

Hamarosan kínai újév :-)

Tegnap pihenő napot tartottam. Csak 60 kitörést és 100 hasprést csináltam, hogy azért szinten tartsam magam. De terveimmel ellentétben, még mindig nem jutottam el a hajmosásig. Annyira hideg volt, hogy elment a kedvem az egésztől.

Inkább lelkileg tartottam karban magam tegnap. Kicsit visszanézegettem a régebbi fényképeket. Be kell ismernem, hogy a tavalyi nyaraláson azért korántsem voltam ilyen formában, mint jelenleg. Hiába  mozogtam, még ha nem is ilyen intenzitással. Volt poci és fenék is. Picit a képem is kerekebb volt :-) Megnéztem egy "versenytársat" is, hogy motivációt nyerjek a továbbiakban ;-) Semmi rosszindulat, egyszerűen az egészséges versenyszellem jó hatással van a teljesítményre :-) Főként, ha már kezdek formába lendülni...

Hamarosan itt a kínai újév. átlépünk a Kígyó évébe. Sok pozitív változást várok ettől az időszaktól, szerencsére az előrejelzések sem kecsegtetnek az ellenkezőjével. Általában a kínai horoszkóp szépen beigazolódik, bár akár úgy is felfoghatjuk, hogy ha előre elolvassuk, magunk köré rendezhetjük azokat a bizonyos dolgokat amiket "ígértek", hiszen arra készülünk. Talán ezért sikerült valóra váltanom 90%-át a tavalyi előrejelzéseknek is :-)  Igen, így is fel lehet fogni, hiszen mostanában az emberek teremtő ereje igencsak felfokozódott. Amire vágyunk, amitől tartunk szinte pillanatok alatt, de legalábbis még azon a héten megtörténik... én így tapasztalom... :-) Erről azért külön bejegyzést lehetne írni, talán még arra is sor kerülhet. Érdemes kivesézni... de lássuk azt a horoszkópot;

TIGRIS

A Tigris három kulcsszót kap a Kígyótól: takarítás, teremtés és tréfálkozás. Itt az ideje kipucolni mindent az életedből, ami már nem válik a javadra. A rossz szokásokkal, kellemetlen szituációkkal, tönkrement kapcsolatokkal, értelmetlen munkákkal, valamint kezelhetetlen pénzügyekkel egyaránt leszámolhatsz 2013-ban. Az év végén tisztán, boldogan várod majd az újabb évet és az újabb kihívásokat. A Kígyó éve azt is megmutatja neked, hogy milyen nagy teremtőerő lakozik benned. Amint kidobsz valami működésképtelent az életedből, azonnal kapsz (vagy adsz magadnak) helyette egy működő és sokkal jobb dolgot. Egész évben nagy segítségedre lesz a humorod. Tudtad, hogy a sírás és a nevetés egyformán tisztít érzelmileg? Akkor miért ne nevethetnél a sírás helyett?
A legjobb időszakod a Kígyó évében: A májustól augusztusig tartó időszakot fogod a legjobban élvezni. Ebben a négy hónapban olyan lehetőségeket kapsz és fogadsz el az élettől, amelyek talán örökre megváltoztatják a világodat.

A többit itt találod :-)

Kíváncsi vagyok ki melyik jegyben született. kérlek írjátok meg nekem ;-) Aztán kibeszéljük kinek mit ígérnek a keleti bölcsek....

Puszi!

Joyo

7 megjegyzés:

  1. PATKÁNY

    A Patkány számára egy nagy kaland kezdetét jelenti a Kígyó éve. Úgy érzed, itt az ideje annak, hogy egy kicsit jobb életed legyen, és egy kicsit izgalmasabb legyen a szerelmi életed. A Kígyó évében lesznek olyan időszakaid, amikor úgy érzed, ok nélkül kényeztet és hordoz a tenyerén az élet. Ha emiatt bűntudatod lesz, sokkal hamarabb véget érnek ezek a mámoros percek, ezért jobb lenne, ha gyakorolnád az elfogadást! Hidd el, mindent megérdemelsz, amit kapsz, és mindent, amit a Kígyó éve neked tartogat, már előre kifizettél. 2013 alkalmas lesz arra, hogy megszabadulj egy függőségedtől és egészségesebb életmódra válts. Mindegy, hogy a súlyfölöslegedtől akarsz megszabadulni vagy a cigarettától, most vágj bele!
    A legjobb időszakod a Kígyó évében: Az év első felében az öledbe hullanak a lehetőségek. A másodikban jönnek a legjobb ötleteid. Ami az év első felében nem oldódik meg a szerencsés véletlenek segítségével, azt a második felében szokatlan ötletekkel intézheted el

    Hm...sajnos néha dohányzom, erről jó volna leszokni :)! A szerelmi életem is felpezsdülhetne, de már pozitívan:)! Mert jelenleg csak a nős és majdnem nős pasikkal vagyok körülvéve! Az elfogadást tényleg kellene gyakorolnom! A lehetőségek meg hullhatnának már, csináltam üres helyet az ölembe :P!

    Sophie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Sophie! :-) Én szorítok neked... Elolvastam a PATKÁNY-t, és szerintem jókat ír. Csak ismételni tudom magam, hogy hidd el, hogy így fog történni és kész (!), és a Sorsnak nem lesz más választása, mint úgy rendezni a lapokat, ahogy te akartad ;-) Hülye spirituális szövegnek tűnik, de számos példát, akár apró-cseprőket fel tudok sorolni az életemből, hogy "bevonzottam", ahogy azt a Titok megfogalmazza. Most is ügyködöm azon a bizonyos állás lehetőségen, de valamiért még nem jött. és itt most nem a kételkedésről van szó. Ez annál nagyobb volumenű, mint hogy kapásból az ölembe pottyanjon!
      Talán így van ez nálad a férfiakkal. valamiért ezt a "típust" vonzod. Ne vedd személyeskedésnek, de nem tartod elképzelhetőnek, hogy valamilyen szinten félsz a teljes elköteleződéstől vagy valami hasonlótól és ezért vonzod magadhoz azokat a férfiakat, akik már másfelé elköteleződtek, így téged ez a "veszély nem fenyeget" már? Nem akarok pszihomókus lenni. Csak egy gondolat volt. Ez nálam sokáig így volt és a pasik általában csak "barátot" láttak bennem, semmi többet, aki felé nem tartoznak elszámolással, hogy mit csináltak, merre jártak, kivel voltak. Később már elhittem magamról, hogy csak barátnak vagyok jó meg szex-játszótársnak és nem felelek meg egy "normális" kapcsolatnak. És persze rendre ezt is vonzottam magamhoz. Amíg ki nem jelentettem, hogy márpedig azt AKAROM, hogy valaki udvaroljon nekem, engem akarjon és csakis engem, meghódítson és egy komoly kapcsolat legyen belőle. Össze is jött, az már más kérdés, hogy mi lett belőle. Mindegy is, azt is én vonzottam magamhoz néhány hülye, de a kíváncsiságomat hajtó kérdéssel az Univerzum felé...

      Na jó, elengedtem magam. :-) Szóval szorítok neked ;-)

      Törlés
    2. Pszichológusnak kellene menned Joyo :)!
      Igen, félek a teljes elköteleződéstől! Volt egy valaki, aki nagyon-nagyon összetörte a szívem, gyakorlatilag még most is van foltoznivaló rajta :S! De ugyanakkor meg igen, én AKAROM már...!
      És egyáltalán nem vettem személyeskedésnek, mert tökéletesen megláttad az igazságot :)!

      Törlés
    3. Ja, Sophie voltam :O)

      Törlés
    4. Akkor lehet, hogy még sem rendezted még át teljesen a fejedben a dolgot. Majd meglátjuk. Jön a tavasz, jönnek a nagytakarítások és nem csak az otthonokban, de a lelkekben is. Ha készen állsz... engedd el a foglalt pasikat, Őt, ha már megy, és seperd ki a lelked és a szíved... :-)

      Törlés
  2. Szia Joyo
    én egy szűz disznó vagyok skorpió aszcendenssel, ez utóbbi egyre jobban átsző, szóval képzelheted! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Silver Moon! :-)

      Nagyjából el tudom képzelni, az egyik legjobb barátnőm Skorpió, a Párom pedig Szűz jegyű. A kettő együtt elég nagy ellentmondást sugall, mint személyiség. De talán a Diszkó kicsit nyugodtabbá tesz ;-)

      Én Tigris-Ikrek vagyok Mérleg aszcendenssel :-) Ez sem lightosabb trió. Sosem fogok teljesen a földön járni...

      Törlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...