2013. február 8., péntek

Új mérések :-)

Szép jó reggelt kívánok! :-)

Elvégeztem az újabb méréseket mióta elkezdtem az esti edéseket... tetszenek az eredmények :-) 

Súly: 66 kg

Mell: 92 cm

Derék: 68 cm

Csípő: 91 cm

Fenék: 98 cm

Combok: b-58 cm, j-59 cm

Úgy érzem, mivel egyre több pozitív visszajelzést kapok, valószínűleg rendeződnek a vonalaim is. Rendeződnek az izmok, a körvonalak... egyszóval minden izmom edzésbe kerül, ezáltal rugalmasabbá válik. A fenekem már nincs úgy megereszkedve, az ujjamat be tudom tenni a fenékvonal és a combom közé... nem alá! És ez azt jelenti, hogy a farizmok dolgoznak, feljebb emelték a farpofákat.. ^^ Hú, de hülyén hangzik...!
  De egyre jobban és jobban érzem magam. Tegnap edzés és fürdés után néhány tavaszi-nyári ruhakombinációt felpróbáltam és csak úgy repkedett a lelkem... és szerintem kicsit az egóm is, mikor láttam, hogy sokkal jobban mutatok benne, mint 2012 nyarán... :-)
 Főként az tetszik, hogy a narancsbőr fokozatosan párolog el a combomról és a fenekemről. Ez volt a legfontosabb  A másik pedig, hogy a hasamon lévő kockák kezdenek körvonalazódni. Májusra elég látványos lesz ;-) Ez a motivációs képem nyárra, ilyen pocit szeretnék és mára már nem is olyan elképzelhetetlen :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...