2012. április 24., kedd

Vegyes érzelmek és konyha kalandok

Oké, még mindig nem vettem fel a kapcsolatot a körmös csajjal. Megtaláltam őt és a vállalkozását a facebook-on. Tetszenek a képek, melyek a munkáiról készültek. Igazából egyenlőre csak egy egyszerű francia manikűrön gondolkodom, aki kicsivel tartósabb, mintha én szerencsétlenkednék vele.
Köszönöm Silver Moon a tanácsot. A henna engem is nagyon vonz. próbálkoznom kellene azzal is :-)

Ma reggel szembesülnöm kellett azzal, hogy valószínűleg valami baj van a fejemmel. Mégpedig az önképemmel. A legtöbb ember ilyen vagyok olyan ok miatt teljesen mást lát a tükörben, mikor belenéz, mint a valóság. És általában negatív irányban elhajolva. Ezzel én is így vagyok. talán a múltam az oka, talán a hajdan volt 12 kg súlyfelesleg emléke, a régi "barátok", a régen szeretett férfi elhanyagoló, vagy éppen lekezelő viselkedésének emlékei, a világ és a média által felénk sugárzott "ideális" kép. Hmm... sok minden lehet. Minden esetre mostanában én is nehéznek, tömörnek érzem magam. Mintha jóval nehezebb volnék a valós súlyomnál. Olykor olyan érzés fog el, hogy legszívesebben levetném a testem, mintha csak egy vastag ruha volna... Belenézek a tükörbe és valami mintha nem stimmelne. 
Pedig ma reggel öltözködés közben apám bejött hozzám, s kicsit aggodalmasan végignézett rajtam. 
  -Hogy te micsoda giriznya vagy. Ha ennél is vékonyabb volnál, már féltenélek.  A végén még olyan leszel, mint azok a csontos hülye picsák, akik a kifutókon csetlenek-botlanak. Olyan akarsz lenni?

Egyszóval, a legnagyobb kritikusom szerint és vékony vagyok. Túlzottan is. Ez így nem jó. Vagy igen? Mostanság nem fog olyan jól az agyam. Talán a takony miatt. Még mindig eltompítja a fejemet. Ennek vannak előnyei, és vannak hátrányai is. A hátránya, hogy nehezen érzékelem a való világot. Az ízeket, illatokat, hangokat... mintha búra alatt volnék. Az előnye ennél kicsit azért spirituálisabb. Mivel részben el vagyok tompítva a "valóság" felé, már többször azon kaptam magam, hogy látom néhány ember egy-egy csakráját, vagy más néven energia központját. Tudtam, hogy egyszer ez is el fog jönni, csak hirtelen döbbenetes látvány volt. 
Egyszóval fogalmam sincsen, hogy mitévő legyek. Mi volna a helyes. Mintha a világ sötétebbik része, amelyik kézben tartja mindazt ami elvileg működteti a világot... (bankok, média, piacok...), azt akarná, hogy az emberek teljes bizonytalanságban, függésben, félelemben és elégedetlenségben éljenek. Mert akkor manipulálhatóak. És lelkileg nem tudnak fejlődni... És fel kellene ébredni! Fejlődni. Elkezdeni élni. Itt vannak a jó gondolatok, meglátások, tervek... de néha homok kerül a gépezetbe és én is úgy érzem, hogy kicsúszott a lábam alól a talaj. :-( 

Közbe-közbe azon gondolkodom, hogy tudatosabban kellene élnem. Ez nem földhözragadtságot jelöl. Csak nem kellene szétapróznom magam. Olyan egyszerű dolgokkal indul, mint, hogy időben felkelek a lustálkodás helyett. Ez mostanában, amióta Zsolti Ausztriában dolgozik, már könnyebb. Ő hatkor elmegy, én engedem ki. Fél órára pedig ostobaság volna visszabújni az ágyba. Így hát irány a konyha, hogy kávét készítsek. Akár még az ágyunkat is elrakhatnám. Az sem ártana, ha végre lepucolnám az ablakokat. Kicsit házitündérkedhetnék. Tegnap nézegettem a fényképeket, amiket a süteményeimről készítettem. A tortákat, pitéket, muffinokat, még tiramisut is csináltam a múlt évben. Újra kedvet kaptam hozzá. Új dolgokat is jó volna kipróbálni. Bújtam a nosalty.hu receptjeit. össze is futott a nyál a számban. Egy kis szponzorálásra volna szükségem, és kísérletezhetnék ismét. Talán a nagymamám születésnapjára készíthetnék valami finomat :-)

Mutatok néhány képet a műveimről. Ha valamelyik szimpatikus, szívesen megosztom a receptet is :-)        



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...