2012. június 2., szombat

Helló bikini szezon!

Megkezdődött az igazi kemény edzés a számomra! Már az egy edzés volt, hogy felcipeltem egy svunggal a negyedik emeletre :-)



Mérések:

Magasság: 180 cm
Súly: 69 kg (cél: kb 66 kg)
Derék: 73.5 cm
Csípő: 95 cm
Fenék: 100.5 cm
Jobb comb: 61 cm
Bal comb: 60 cm
Vádli: (röhejes 36 cm)

Június végére ezt lefaragom! Valahol megvan feljegyezve a fő célom, ugyanis volt olyan időszak, amikor tornáztam, mértem, és a számok és a közérzetem/önértékelésem egyensúlyban volt. Na hajrá! Becsatlakozom tornázó társaimhoz, s mivel a fenti masinával tudtam eddig mindig is elérni a lehető legjobb eredményt a leggyorsabban, a lustaság nem fog két vállra fektetni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...