2012. június 19., kedd

Mérési eredményeket

Kellemes meglepetések értek mostanában. Tegnap ugyan sírtam és kicsit megtörtek... de ezt a részt inkább hagyjuk, később édesanyám nagy mosollyal az arcán meghívott a tiszteletemre rendezett születésnapi vacsorára. Azt mondta az még legyen egyenlőre meglepetés, hogy milyen helyszínen lesz tartva. Nagyon kíváncsi leszek. Igazából a nagybátyám kivételével, aki dolgozik és már nem tudta elcserélni, mindenki ott lesz. :-)

Már csak két nap... ^^ Esküszöm, ilyenkor olyan vagyok, akár egy gyermek...

A másik, hogy újabb néhány centiméterrel karcsúsodtam.

Mégpedig:

Mellbőség: 92 cm (továbbra is, bár egy kis szünetet tartottam a Görögszénával)
Derék: 70 cm
Csípő: 94 cm
Fenék: 100.5 cm (ez mit sem változott)

Egyenlőre ennyit mértem meg. Ha van némi eltérés, majd este kijavítom. :-) Ennyit tesz a Leg Magic, a haspadon végzett 200 hasprés és a rendszeresség. Bár azt hozzá teszem, hogy tegnap jól jött, hogy szüleim hálószobájában működött a klíma. Máskülönben elájultam volna... :-(

Már vagy egy hónapja használjuk az Olivanna szappan termékeit. Igazság szerint kicsit félve nyúltam hozzájuk, mert már jártam pórul bőrbarát szappannal. De ez... első körben körömvirág kivonatosat választottunk édesanyámmal. Egy hét után fedeztem fel, hogy sokkal puhább, és egészséges matt fénye volt a bőrömnek, még a kényes területeken is, mint a lábszáram. Kevésbé pirosodom ki, nem viszketek, nem szárad ki fürdés után... JÓÓÓ! Később rendeltünk is néhány fajtát a webboltjukból. :-)
  A következő kellemes meglepetés tegnap a kozmetikusnál ért. Korábban mindig nagyon fájt, amikor legyantázták a lábam és az intim tájaimat. Tegnap azonban olyan volt, mint a legelején. Nem azt mondom, hogy fájdalommentes volt. De nem volt érzékeny a bőröm. :-)
Én csak ajánlani tudom azt a szappan családot ;-)

Egyenlőre ennyi. Éppen alkotásban vagyok, csak be szerettem volna jelentkezni. Egy ma reggel készült képpel búcsúzom. Egyre jobban érzem magam a bőrömben....

  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...