2012. június 11., hétfő

Hétvégi beszámoló és mérési eredmények

Van egy kis mesélni valóm a fejezetet csak úgy feltettem, remélem tetszeni fog. ;-)

A grill partyt nem mosta el úgy az eső, ahogy azt gondoltam. Behúzódtunk a kis fa pagodába, beszélgettünk, kártyáztunk, a grillező fölé pedig a házigazdánk napernyőt állított, hogy ne ázzon el az étel. Nagyjából ennyi volt a Szombat, valóban nem sok minden történt.

Igazából a Vasárnap tartogatott meglepetéseket a számomra. Valamilyen szinten még mindig küzdöm, hogy igazán nőnek érezhessem magam. Picinek, törékenynek, nőiesnek... tudjátok. A délután a takarítás jegyében telt, mint például porszívózás, portalanítás, mosás... ágyneműhuzat csere... és itt lépett a képbe a párom. Sikeresen, szépen lassan elcsábított. Észvesztően jó szex volt. Gondolkodni nem bírtam, pedig az nagy hibám, hogy nem bírom kikapcsolni az agyam. De most sikerült! Nem is ez a lényeg. Dobáltam magam, hangos voltam, sikongattam... teljesen egyedül voltunk, takarításhoz elég hangosra állítottam a zenét, így még a szomszédoktól sem kellett tartanom. Az utolsó néhány percben, amikor már mesterét vesztett marionett bábuként hevertem kábultan a kéjtől... ő felkapott, felállt velem, a dereka köré fonta a lábaimat és hátamat a falnak nyomta. Ijedten csimpaszkodtam belé, féltem, hogy le fog ejteni... de nem következett be. Erős kézzel, szilárdan tartott, mintha pehely könnyű volnék. Ekkor ismét fogást váltott, ugyan úgy állva a két térdem alá nyúlt. Így nagyobb biztonságban éreztem magam. Fogaimat a vállába mélyesztettem, kapaszkodtam ahogy csak bírtam. De még akkor sem bicsaklott meg, amikor ő ment el!

Később az ágyon fekve, szinte újjászületve pislogtam rá szerelmesen mosolyogva. Ő szintén. Sírtam. Nem, nem túlzok. Örömömben sírtam. Azt hiszem valamiféle gát szakadt át bennem, egy blokk, amitől azt hittem, hogy korlátozva vagyok a szexben, amiért ekkora vagyok, amekkora. Erre ez a férfi, akit páromul választottam, úgy kapott fel és szeretkezett velem állva, mintha rongybaba volnék! Ismét bebizonyította, hogy mellette pici vagyok, könnyű és törékeny (a legjobb értelemben). Mosolygott és simogatta a hajamat. 

Nem akarok túlon túl érzelgős lenni. Nem. Ez egy olyan élmény volt számomra, amit sosem fogok elfelejteni. Még soha senki sem szeretkezett velem így. Ekkora hévvel már igen. De ilyen odafigyeléssel, erővel, szenvedéllyel, pláne abban a pózban, amire azt hittem hogy az esetemben fizikailag lehetetlen a méreteim miatt... te jó ég! 
Nem túlzás, ha azt állítom, hogy a végére sokkot kaptam.
Azt hiszem újra beleszerettem a páromba, ha ennél jobban még lehetséges :-)

Na jó, kicsit megpróbálok elrugaszkodni ettől a témától...
 Ma reggel újra elővettem a centiméteremet, és megnéztem, hogy mi lett az eredménye az egy hete tartó edzéseknek. Nos... bizony lett. :-)

Magasság: 180 cm
Súly: 69.2 kg
Mell: 93 cm (ez nőtt! Hmmm...)
Derék: 72 cm
Csípő: 92 cm
Fenék: 100.5 cm
Bal comb: 60 cm
Jobb comb: 60.5 cm

Végül is valóban lett eredmény. A súlyom ugyan gyarapodott, de azt nagyon jól tudjuk, hogy az izom nehezebb a zsírnál. Ráadásul a mellbőségem több lett egy centiméterrel, amit csak azért nem furcsállok, és itt ne nézz hülyének, de tudatosan növesztem őket. Párom szerint is nagyobbak lettek. Bizony, bizony. Lepkeszeg magból készült kis bogyót szedek, más néven Görögszéna, ami köztudottan jó hatással  van az ember lányának kebleire. Láthatóan, tapinthatóan jó hatással. :-) Ezzel az eredménnyel elégedett vagyok. Egy hét edzés után képes voltam innen-onnan néhány centit lefaragnom :-) Ügyes! Csak így tovább.      

2 megjegyzés:

  1. Wow! Nem semmi ;)De minden jó, ha a vége jó :))))

    VálaszTörlés
  2. *pirul* Nos... igen, de a többi miatt sem panaszkodhatok :-))))

    VálaszTörlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...