2012. június 26., kedd

Segítség!!!!! Azt hiszem bekattantam!

A mai napon megkezdődik a 20. VOLT Fesztivál! Már nagyon vártuk. Április közepén beszereztük a bérleteket. Mai napon kapunyitás és 0. nap. Zárás után felbattyogunk, hogy beváltsuk a karszalagokat és körbenézzünk, meghallgassuk az "ismerkedési esten" fellépő hazai együtteseket. Részemről a Kiscsillagot és a Quimbyt várom. :-) Remélem már ti is hallottatok róla, esetleg részt vettetek rajta. Ahogy kifelé bámulok az üzletből, látom, hogy csoportokban érkeznek a hátizsákos, polifómos, sátras volt-rajongók, s keresik a módot, hogy feljussanak a kempingbe.
  Majd tartok beszámolót, hogy miként sikerült ^^

Most van ami még jobban foglalkoztat. Illetve több dolog, de ez napi szinten, s kövezzetek meg érte, ha titeket nem háborítana fel a következő téma!
  Ugyebár már két-két és fél hete folyamatosan edzem. Leg Magic, haspadon 200 hasprés, túrázás, hegymászás, kerékpározás, alkalomadtán a párom kerget... de valamilyen okból kifolyólag nem csökken a súlyom. Nem eszem se többet, se kevesebbet, mint eddig. Az emésztésem rendben van. És mégis... olyan, mintha a testsúlyom minden egyes nappal inkább több volna, mint előzőleg. 68.7-69-69.2-69.5-69.7 kg... ki érti ezt? Ráadásul a testzsír százalékom sem mozdul lejjebb! Mi történik? Miért nem indult még el lejjebb? Mit csinálok rosszul? Kérem, valaki segítsen, mert amúgy is van némi mentális beütésem a súlyom tekintetében, egyéb okokból kifolyólag. Rendszerint mást látok a tükörben, mint a valóság. Hiába piszkál a családom, hogy mennyire giriznya vagyok. Nem tudom nekik elhinni, amikor nehéznek, zsírosnak érzem magam és még a mérleg is szarakodik velem! Valaki azt mondja, hogy a meleg miatt tart vissza vizet a testem. Apám szerint gyomor és béltartalom. Sőt, ő nyugtat azzal, hogy a mérleg nem annyira intelligens, hogy megállapítsa a valós testzsír százalékomat, egyszerűen a magasságom és súlyom szerint egy előre betáplált értéket ír ki! Becsapós! De akkor sem értem. Mit kellene tennem, hogy elinduljon lefelé a súly?
 Anyám még azt is feldobta, hogy mivel 26 éves lettem, a szervezetem már másként kezd működni. Na de kérem! Ne magából induljon ki! Ő klimaxol! Én még nem. Miért változna a testem? Még nem is szültem. Tudom, hogy akkor változik minden. De még ez az esély sem áll fenn egyenlőre. 

Kérlek, segítsetek, mert ki akarok gyógyulni ebből a pocsék gondolkodásból. Mi segíthet, ha még a rendszeres torna sem? Napi szinten álljak a tükör elé és mantrázzak? Néha örülnék, ha a párom szemével láthatnám magam. Szerinte gyönyörű vagyok és semmit sem változtatna meg a testemen. Felül kellene írnom a régi rossz programokat. Még Müller Péter Jóskönyve is azt tanácsolja. "Szabadulj meg a múlt régi beidegződéseitől!" Hurrá! Hogyan? Miként? Annyi sikeres életmódváltást kísérek figyelemmel itt a Bloggeren. Próbálok ihletet és erőt meríteni. Még mindig gyúrok anyagilag a boksz-zsákra és a kesztyűkre. Még mindig nem tartom őrültségnek. Kérlek, adjatok tanácsot. Köszönöm...

Joyo        

3 megjegyzés:

  1. Joyo, tapasztalatból fogok beszélni! Én kereken 2 évvel vagyok idősebb nálad és sajnos én is észrevettem, hogy 25 év felett más már a helyzet, mint 18 évesen :)! De ami fontos! Ne a számokat nézd! És ne naponta!!!!Semmi értelme! Én is folyton fogyni akarok, eleinte én is kétségbeestem, ha nem mozdult a mérleg, de ez természetes! Lazán állj hozzá! És 2-3 hetente mérd magad;)! A nadrágokon meg a szoknyákon úgyis érzed ha felszalad 1-2 kiló;)!

    Más: Érezzétek jól magatokat a volton, Quimby és Kiscsillag - love, Kiss Tibit és Lovasit csókoltatom;) Én a Szigetet fogom egy napra betámadni, most ennyire telik, a nyaralásaimra gyűjtök:)!

    Sophie

    VálaszTörlés
  2. Szia Sophie! Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat :-) Jó, igazad van... nem kellene rágörcsölnöm. Felesleges. Talán most a VOLTon leugrálok belőle néhány dekát ;-)

    Átadom nekik az üdvözletedet ne félj ;-)

    Kereken két évvel? Hogy érted? Szintén Június, vagy kettővel több gyertyád van? :-)

    Rá fogom szoktatni magam a hetenkénti mérlegelésre... ne legyen mumus!

    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Kettő hónappal később és 2 évvel előbb :)!Igen, kettővel több gyertyám lesz a tortámon 2 hónap múlva, mint neked volt, bár én mindig azt mondom, hogy 18 éves vagyok...sokadjára :D!

    Jó bulit:)

    S.

    VálaszTörlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...