2012. június 13., szerda

Végre megvan!

Harmadik napja szakad az eső! Elegem van! Az ember hangulata is ugyan úgy tükrözi az időjárást, nem is akartam kibújni a paplan alól! Aludtam volna még néhány órát, de biztos vagyok benne, hogy akkor is ugyan ez a kép fogadott volna... ablak táblán sűrű patakban folyó vízcseppek!

A tegnapi nap is ugyan ilyen volt. Szakadó eső, hideg szél. Az ember lelke ilyenkor már gyárilag a napsütésre, melegre és kék égre vágyik. Olyankor minden szebb, minden jobb, telve vagyunk reményekkel, vágyakkal. Itt pedig helló depresszió!
 Minden esetre tegnap szépen haladtam a regénnyel, ennyi vigasztal. Egészen bele is feledkeztem az írásba. Megszületett az első, beteljesülésig eljutó erotikus jelenet a regényben. már ideje volt! Szegény főhősnő már ki volt éhezve rá. Remélem, most egy darabig elnyugszik bennem, hogy megadtam neki, amire vágyott :-)
  Holnap este amúgy is könyvklubbot tartunk. Így legalább már úgy állhatok Erika barátnőm elé, hogy megnyugtathatom, végre megdugták Magdát! Oké, csúnyán fogalmaztam, de amilyen szinten kiéheztettem őt... ez a legfinomabb szó, amit használhatok a kielégülést nyert szenvedélyének módjára ^^

Erika is kérdezgette többször is: - Ugye most már végre lesz szex? Túl vagy már a második rész közepén, elérted a száznegyvenedik oldalt, és még csak egyszer történt valami, amitől az olvasó a falat kaparta, mivel nem ment végig! 

Nem is azt mondom, hogy neki eleget téve fektettem le Magdát valakivel. (Az legyen meglepetés, hogy kivel, bár várom a tippeket, legalább látom, hogy ki kinek szurkol ^^) A történetben már jócskán megérett az esemény. Belegondolva. hét-nyolc hónap kihagyás után már én is majd megőrülnék, hogy valaki végre finoman hozzám érjen. Egyenlőre azonban még azon gondolkodom, hogy miként tovább... annyi mindennek kellene még megtörténnie a történetben. Azóta már aludtam rá egyet... nagyjából menni fog. A többit pedig átbeszélem holnap Erikával. Termékeny beszélgetéseink szoktak lenni. Utána produkálok mindjárt két-három fejezetet kisujjból kirázva ^^

Az eső ellenére is legyen nagyon szép napotok :-)

Joyo  

4 megjegyzés:

  1. Mikor olvashatjuk a fejezetet:)?
    Krisztián a tippem...szeretném...:D!

    Sophie

    VálaszTörlés
  2. Szia Sophie! :-)
    Hamarosan azt is publikálom. Csak szépen sorban :-) Nem sietünk sehová. Ennyi ideig kibírtuk szex nélkül.... :-P
    De remélem tetszeni fog.
    Hmmm... Krisztián? Látom te vele szimpatizálsz. A visszafogott, jól nevelt, szőke lovag :)
    Megsúgom....majd kiderül öt fejezet múlva.

    VálaszTörlés
  3. Jaj Joyo..kegyetlen vagy...5 fejezet:D? Az minimum 5 nap...:)!
    Amúgy igen, neki szurkolok (talán mert sejtem kiről mintáztad)...főleg azért mert én az életben mindig a nagypofájú, megbízhatatlan, barnákat kapom ki...jó volna egy megbízható pasi az életemben :)

    Sophie

    VálaszTörlés
  4. Jól érzed ki volt az "alapanyag". 5 nap... huh... igen, így keménynek tűnik, de hát, eddig is kibírtuk szex nélkül :-D
    Nyugodj meg, neked is eljön a megbízható férfi az életedbe. Előbb-utóbb mindenkinek. Talán még Magdának is annyi pofára esés és "kályhaölelgetés" után... :-) De az még hol van....

    VálaszTörlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...